info@niazmandi747.ir 09363783079 دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۲۲ 23-07-2018

    مدیریت سایت نیازمندی 747 ضمن خیر مقدم ، تمام تلاش خود را جهت تبلیغات اینترنتی پر بازده برای شما معطوف ساخته است ........ از اینکه ما را جهت ثبت آگهی و نیازمندی ، تبلیغات و بازدید انتخاب نمودید کمال تشکر و قدر دانی را داریم

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده مالیاتی

  • مدارک

لطفا قبل از هر گونه معامله و یا پرداخت از صحت آگهی ارائه شده مطمئن شوید .... مدیریت سایت

به موجب قوانین تجارت ،هر شخصیت حقوقی ( شرکت ) باید پس از تاسیس و ثبت جهت تشکیل پرونده مالیاتی در واحد مالیاتی اقدام نماید.وفق مقررات مربوطه ، شرکت تا 2 ماه پس از تاسیس مکلف به تشکیل پرونده دارایی و پرداخت حق التمبر مالیات سرمایه می باشد.جهت تعیین حوزه مالیاتی و تشکیل پرونده دارایی می بایست به نزدیک ترین اداره امور مالیاتی مربوط مراجعه نمایید.توصیه می شود به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی، کد پستی دقیق خود را نیز از اداره پست استعلام کنید .چرا که در صورت مغایرت آدرس قانونی با کد پستی ، برای درخواست کد اقتصادی با مشکل مواجه خواهید شد.در ذیل به مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده مالیاتی می پردازیم.خاطر نشان می شویم، کلیه ی امور مالیاتی شرکت شما عزیزان در موسسه حقوقی فکر برتر به صورت تخصصی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گیرد.برای این منظور می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.مدارک لازم برای تشکیل پرونده دارایی :
اصل و کپی اساسنامه شرکتاصل و کپی آگهی تاسیساصل و و کپی روزنامه رسمیاصل و کپی شرکت نامهاصل و کپی اظهارنامه ثبت شرکت هااصل و کپی آگهی تغییراتاصل و کپی شناسنامه(صفحه اول) اعضای هیات مدیرهاصل و کپی کارت ملی کلیه اعضای هیات مدیرهکپی فیش تلفن محل شرکتکپی سند مالکیت یا اجاره نامه به نام شرکتاصل گواهی امضای صاحبان امضای مجاز تائید شده در دفترخانه اسناد رسمیتکمیل دفترچه مشخصات شناسایی شرکت(دفترچه ثبت نام اشخاص حقوقی) اصل فیش واریز دو در هزار مبلغ سرمایه اولیه شرکت در بانک ملیآدرس: خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک 90سایت: companyregister.irتلفن: 42143-021ایمیل: info@companyregister.ir